7 mars 2010

Fina vänner

I lördags hade vi finfint middagsfrämmande av Hanna, Lisen och Oliver. Jag hade dessutom fått den stora äran att fixa Hannas naglar, uppskattar förtroendet. :-) Maja lekte med Lisen, men fick höra av Andreas efteråt att hon hade varit ganska brutal, Maja alltså... När hon inte fick den hundra procentiga uppmärksamheten tog hon ett grabbatag i Lisens kläder och skakade om henne frustrerat! Jösses vilken unge vi har?! Är nog tur att hon snart börjar på dagis, hon behöver tuktas av andra små gangstrar ;) Tur att Lisen inte är långsint, på fikat efter söndagsskolan idag mindes hon att Maja älskar halsband och tog av sig sitt fina pärlhalsband och lät Maja låna det. Gissa om vår smyckesgalna tjej vart glad? =)

Lördagen fick en fantastisk final på kvällen - vigseln mellan Johanna och Andreas! :D Det var så vackert och brudparet strålade av lycka och kärlek. Åh, vad jag älskar bröllop!


En rutinerad mor som tog med lite muta och underhållning i väntan på brudparet


Får jag presentera..


fina herr och fru Viberg!!


Vackrast

Jag tror att om man googlar "lycka" så kommer det upp en bild på de här två! :-)

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina bilder! Vad roligt att ni ville komma på vår vigsel! Hann inte krama om er, men vi får ta det nästa gång vi ses!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Inte svårt att ta fina bilder på såna fina människor! =) Hoppas vi ses hos Sundholms på måndag? Såg att det var många som fotade så ni har säkert massvis med fina bilder, men säg bara till om du vill att jag ska maila dem jag tog.

    KRAM!

    SvaraRadera