21 januari 2010

Kortis

Jag är alldeles för trött för att ge någon lång utläggning, men tänkte att jag skulle meddela att jag överlevde morgonens tandläkar besök! =) Mycket tack vare min underbara tandläkare, är så glad att jag fått just henne. Nån remiss fick jag dock inte, har fått olika bud från olika håll vilken väg jag ska gå för att få till en utredning men blir bara hänvisad vidare. Men, skam den som ger sig, jag ska nog få till det snart nog.
Nää, sängen nästa. Det blev nämligen bara några få timmars sömn natten till idag och det inte så mycket beroende på min oro för tandläkar besöket idag, vilket man skulle kunnat tro, utan för att vår dotter har fått ovanan att väcka sina föräldrar nätterna igenom med alltifrån glada lekrop, hungerklagan eller ilskna tjut för att hon måste ligga i sängen och tvingas sova. Idag har vi gjort en hårdbantning på hennes lunchtupplur och jobbade hårt hela eftermiddagen och fram till sju för att hålla henne vaken. Peppar peppar ta i trä, än har hon inte vaknat.... Men bara för att jag sagt det högt lär jag väl få äta upp det.
Just det ja, sängen var det ju...

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar