22 januari 2010

Åh, vad jag är glad!

Jag har precis skrivit ut mitt kvitto från sj, där står det att jag har bokat en resa till Skövde den 5 februari - Jag och Maja ska åka på en 10 dagar lång södertripp!!!!! Det fanns två stycken som tyckte att vi var värda och behövde en liten resa och gav där med en generös sponsring. Jag blir så rörd...och tacksam!
Det blir en favorit i repris, jag ska göra samma storturné som i våras och bila med mamma ner till Majas gammelmormor och gammelmorfar i Växsjö och på hemvägen släpper mamma av oss i Vara och vi fortsätter till moster och morbror i Vänersborg innan färden bär av mot Mariestad igen. En aning gruvsamt är det, många resor och många mil blir det. Men jag gläds såå mycket åt det och hoppas och ber att Maja ska vara lika duktig den här gången som sist, då kommer vi fixa alla milen galant! =)

3 kommentarer:

  1. Betyder det att vi kanske kan ses i VÄXJÖ???!!??

    SvaraRadera
  2. Låter trevligt!! Det är bara att säga till när du vet vilka dagar du är i mariestad så vi kan ha en liten date!!

    SvaraRadera
  3. Ja då Malin, det kan vi!! :D Jag har bara som hastigast pratat med mormor idag men de hade gäster så det fanns inte tid att spika vilken dag vi ska åka ner. Men mitt önskemål är 11-12 feb, så bara det funkar för dem så är det de dagarna vi huserar i Småland. Hoppas, hoppas hoppas att du kan komma lös från jobbet då så vi kan träffas!!

    Anna: Jag kommer att vara i Mariestad 6-10 och 15-16 feb, högst troligt att det är så det blir iaf. Så se nu till att inte boka upp alla de dagarna på annat! =)

    SvaraRadera