19 januari 2010

Idag

har vi inte gjort något alls, bara varit hemma och nära på grånat bort... Energin har lyst med sin frånvaro och jag tackar Gud för min lilla solstråle och underhållare som kan göra den mörkaste dagen ljus.
Bättre kommer det inte bli heller för om två dagar har jag tid hos tandläkaren, igen... Det ska lagas två små hål och förhoppningsvis få en remiss till lämplig avdelning på lassa för att få göra en undersökning av min Trigiminusneuralgi.
Som sagt, tack gode Gud för Majabus! Förtillfället försöker hon blogga med mig genom att hänga sig i hyllan som tangentbordet står på och pillar på alla tangenter hon kommer åt. =)

aaaaaaaaaawedaskjdddddddd>><>qqqqqqqqqqqqqwswasszsssssssszxsaas
§dswwwwwwwwwichhsssddf
(en hälsning från Majan)


När man är uttråkad och less på sina egna leksaker


kan norpa åt sig mammas och pappas leksaker istället.


Jag har mina knep jag använder mig av för att jag ska få behålla kontrollen


och zappa för allt vad tygen håller.


För jag blir nämligen så här ARG om jag inte får min vilja igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar