5 januari 2010

Julen 2009 Del 4



På annandagen kom moster och morbror och ytterligare några klappar att öppna. Hämnden är ljuv säger jag bara, hämnden är ljuv... Vänta bara tills ni får barn. Då kommer vi BARA köpa leksaker som piper, dånar, pratar, brummar, sjunger, spelar och skrattar, och enerverande enformigt och högt ska det vara! *flinar*
Nää, skämt å sido fick Maja en jätte fin damsugare som kan prata. Faktiskt har den några repliker som ALLA dammsugare borde säga när man använder dem. Tänk att få ett uppmuntrande "Bravo, vad duktig du är!" när det känns som ett straff att behöva gå med dammsugaren. Eller ett "Vi är världsbäst på att städa!", då kanske det skulle gå lite lättare? =)Kan dock vara utan några av de andra mindre uppbyggande kommentarerna som "Här ser ut som en svinstia!" eller "Det ser ut som en orkan har dragit fram!" Maja blev nog lite chockad över sin nya talande vän och tyckte han var väldigt otäck i början (fast vem tycker inte dammsugaren är en otäcking?!)

Till sist bjuder jag på en stilstudie på hur man underhåller en trött och hungrig ettåring i väntan på mat. Jag är något av en expert på ämnet. ;)


Klappa händerna om du är riktigt glad *klapp klapp*

Tjihoo vad vi har roligt!

Inte det..??

Och jag undrar varför Maja skelar... Undras just vem hon kan ha ärvt det av?! Haha

Efter min generositet med horror bilder på mig måste jag få smyga in en där jag ser ut som folk =)

Kärlek

Det var det sista inlägget från vår söder resa, eller det är inte riktigt sant för jag har knåpat ihop ytterligare en liten film, men jag är ordentligt otursföljd när det kommer till att få till mina filmer. Den här gången har jag sparat, så filmen finns där den ska. Men då bestämde sig programmet för att lägga av istället och låter mig inte vara inne i mer än 5 sekunder i tagen. Knappast länge nog för att ladda upp den här. Ni märker väl om jag lyckas lösa problemet (läs, om Andreas kan lösa det!) annars får ni försöka överleva ändå.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, Sara, du är väl bara fööööör skön!! =)

    Lycka till med filmverkstaden. Och ett stort TACK för senast!!

    SvaraRadera