27 augusti 2009

En glimt

Eftersom jag verkar ha så svårt att få tummen ur och göra en ordentlig uppdatering om vår härliga Smögenvistelse får jag väl börja ge små glimtar i alla fall. Det kommer mera, mycket mera. Men tillsvidare får ni nöja er med det här.


Vad sägs om frukost på balkongen under en strålande sol och med denna vidunderliga utsikt?? Vardagsmat för vissa - himmelriket för andra.




Ett tappert försök gjordes av modern att få dottern att äta gröt till frukost, men fick ge upp efter ett tag och för husfridens skull bjuda på några majskrokar istället. Och lite välling.


Vilket gick hem mycket bättre hos den lilla!

Jag har sagt det ofta sedan vi kom hem och jag lär säga det många fler gånger framöver oxå. Jag saknar Smögen!! Som en vän sa "västkusten är bästkusten", kunde inte sagt det bättre själv...

1 kommentar:

  1. Men nu äter hon ju tydligen igen =) Härligt!
    Vilket också påminner mig om att jag nog borde stoppa i mig någonting vettigt, vilket då INTE är sötsaker ;)
    Kramar!!

    SvaraRadera