14 juli 2007

Soliga lördag

Värmen håller i sig och jag njuter! Har satt igång med att göra hyllan till vardagsrummet idag, den har ju legat läänge i arbetsrummet men jag har inte orkat bry mig om den, förren nu. Ha slipat upp alla delar och lagt på två lager kvistlack. Så imorgon ska Andreas få sätta ihop den och så målar jag den. Sen är den klar! Lovar att fota när den är färdig och lägga upp här.
Den enda som inte gillar värmen är Felix, han åt 12(!) isbitar efter vår promenad i eftermiddag, ändå gick vi ingen långpromenad. Ikväll ska vi gå ner till sjön och svalka oss båda två. måste ju försöka roa oss när Andreas är och jobbar. Den stackarn jobbar 13 av 16 nätter nu... Är inte det mindsta avis på honom!
Själv börjar jag räkna ner semester dagarna nu, sex lediga dagar kvar.. Men deppar inte så mycket över det, ska bli kul att få träffa A och assistenterna igen. Sen jobbar jag ju bara i tre veckor innan jag bli ledig i 2 veckor till ;) Somliga har det bra! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar