28 juli 2007

Goaste tjejerna

Jag var ju till Sara på middag med Lena, Elina och Milly igår. Och som vanligt var det hur trevligt som helst! Sara bjöd på en alldeles fantastisk vegetarisk lassange med nybakt bröd *mumma* Satt ute i solen och hade det bara mysigt. Känns lite vemodigt bara att det är sista gånger på väääääldigt länge tills vi kan träffas allihopa igen, om ens någon gång alls... Men man får njuta av den tid vi har haft istället och som tur är så är ju både Lena och Elina kvar i stan. =)


Lena har blivit så härligt rund om magen, jag blir så avis.... jösses så bebis sjuk jag är just nu, blir alldeles svag i knäna när jag får gosa med lilla Milly, de stackars andra tjejerna får ju knappt en stund med h
enne bara för att jag vill gosa. *skratt*










Sen fick vi en alldeles fantastiskt god efträtt, vitchokladmouss (stavas det så??) med färska jordgubbar. Ojoj så gott det var, och tjusigt att titta på med =)
Jag och Andreas fick en mycket fin förlovningspressent, bestående av ett ljusarrangemang, har inte fotat det än, men ska göra det och lägga upp här till allmän beskådan.

Vilken tur jag har haft som har fått jobba med så underbara tjejer, goare vänner får man verkligen leta efter!! Även om jag tokttrivs med mina arbetskamrater hos A så kan de aldrig bli lika bra som när vi var vårt "järngäng" hos K!

Sara busar med Milly =)
Får avsluta med att lägga in några kort på bloggägarinnan med lilla Milly i famnen, bebissjuk som aldrig förr...













































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar