3 juli 2007

Jag är en kamera rikare! =)

Det är 38 grader på vår balkong! *puh* Har varit till djuraffären idag och köpt en kyldyna till Felix att ligga på, den stackarn lider verkligen av värmen nu. Är nästan så jag skulle behöva köpa mig en egen! Vi får bara varmare och varmare väder, och ingen svalkande vind heller. Men jag njuter, känns lyxigt att ha semester och inte behöva göra annat än ligga på balkongen och läsa =) På tal om det, DAGENS BOKTIPS -----> Andras ungar av Torey Hayden. Det är en helt sanslöst bra bok!! Rekomenderas varmt, tycker att det är den bästa jag har läst av henne. Synd att den är utläst nu bara...har ingen bra bok att fortsätta med. Ngn som har ett bra tips?? I och för sig så har jag ju ett broderi som ligger och väntar på mig, kanske skulle ta tag i det istället.
Jag har varit och köpt min kamera idag, är såååå lycklig och nöjd!!! =D Som jag har längtat... fast det är inte tvärenkelt att lära sig den, har lusläst i instruktionsboken och provfotat i massor. Blir ju inte mindre sugen på att gå en fotokurs nu... Får väl se om det kan bli nåt till hösten.
Tror jag och Felix ska gå ner till sjön och svalka av oss lite nu. Bye!

1 kommentar:

  1. Grattis till kameran. Hur tycker du den fungerar? Kom du iväg på en fotokurs?

    Hälsningar från en fotograf som håller fotokurser på nätet via www.bildochfoto.se

    Robert Hammar

    SvaraRadera