24 juli 2007

Hundbesök på jobbet

Felix var med mig till jobbet igår igen och han var såå duktig!! Gick ännu bättre igår än sist, nu var han mycket lugnare och mer trygg, behövde inte kuta upp så fort jag reste på mig och han var inte rädd för lyften! =)
Hade fixat en dejt med grannens hund Fredde när jag hader rast kl 21, de gillade varann med en gång! =) Fast Fredde som varit uppe sedan kl 05 (!) på morgonen var rätt trött så det blev inte så mycket bus.
Visst är han grymt stilig Fredde?? =) Men det var visst fler än Fredde som var trött *skratt*
Myspys
Freddes matte
Ser ni hur Fredde "skäms"? Ursött! Fast egentligen så höll han på att sparka o ha sig för Felix ville inte ge sig med att nosa honom i baken så han försökte bli av med Felix.
Sötnosarna
Var så kul att de äntligen fick träffas, det har jag velat ända sedan jag började jobba hos A. Men Fredde blev riktigt svartis på Felix, han är ju van vid att ha mig för sig själv. Jag sätter mig alltid brevid honom och kelar och ger honom min fulla uppmärksamhet så när Felix var med blev han lite förnärmad. Ibland gick han helt sonika fram till mig och knuffade undan Felix med nosen och satte sig i mitt knä och började pussas! Godingen!
Nej, är vråkhungrig nu, har inte ätit sedan jag vaknade på jobber kl 06.30 o nu är klockan 16... Inte bra!
Hej svejs! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar