31 juli 2007

Det har sannerligen inte gjorts många knop idag, slutade jobba kl 9 imorse och regnet har öst ner så har varit seg mest hela dagen.
Har små plockat lite här hemma nu dock så man törs släppa in folk här imorgon, jag fyller ju år!! Fast tycker ju iofs inte att det är så mycket att fira längre att man blir gammal o skruttig... Har inte idats baka nåt än, får se om det blir till att köpa nåt eller om jag får ett il ikväll. Det kommer ju ändå inte att komma så många eftersom flera är bortresta. Kanske blir det en sväng till Vindeln till Andreas föräldrar.

Jag har beställt tågbiljetterna hem nu *lycklig* Trodde ett tag att det inte skulle bli någon resa söder ut för min del i sommar, men nu blir det av iaf. =) Ska bli såååå kul att få träffa Zenta igen, saknar henne nåt enormt! Och det var hur länge sedan som helst som hon o Felix träffades nu. Så den 10 aug bär det av ner till Mariestad och är tillbaka här uppe den 16 igen.

Nej, nu ska vi åka till jobbet och lämna tillbaka ett par regnbyxor som jag lånade när jag skulle hem imorse.
Hej svejs!

2 kommentarer:

  1. GRRRRATTIS TJEJEN!!!
    Tänk att du är så gammal nu ;-)
    Kram kram // M.

    SvaraRadera
  2. Tack!! Jaa, börjar nästan känna mig lite lastgammal nu... *skratt* Snart dax för den berömda 30 års krisen, hehe.
    Kram!

    SvaraRadera