12 juli 2007

Nykär...=)

Jag går här hemma och myser och sneglar på ringen mest hela tiden och varjegång jag ser hur det glimmar till på Andreas finger blir jag alldeles varm i hjärtat! =) Det är som att vara nykär på nytt! Har plockat och städat lite idag för att förbereda för när mamma o pappa kommer om några dagar. Så skönt när det är rent och snyggt i lägenheten, då trivs jag som bäst!
Till och med vädret är på bättre humör nu, det regnade tidigare idag men nu är det klarblå himmel och sol, underbart!! Är less regnet nu...vill få gå ut i solen och bränna upp mig igen *skratt*
Imorgon kommer Linda hit en sväng och är det bara uppehåll så ska vi gå en långpromenad och så ska jag visa alla bilderna från Luleresan. Har valt ut ett gäng bilder som jag ska gå till fotohandlaren med och få utskrivna och så ska jag köpa ett fint album att sätta in dem i.

Är lite rastlös, Andreas började jobba för ett par timmar sedan och Felix bara ligger o sover. Vet inte riktigt vad jag vill hitta på *funderar* Kanske ska släpa ut Felix på en sväng, vare sig han vill det eller ej!

1 kommentar:

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

    SvaraRadera