20 juli 2007

Besök ifrån södern

Nu har jag precis vinkat av mamma och pappa, lika sorgligt varje gång man måste säga hejdå. Tårarna föll när dörren gick igen och jag ville inte gå ut på balkongen för att se dem åka... Felix är mindst lika ledsen han över att de farit, han var nervös och punktmarkerade mamma o pappa när de höll på och packa. Nu ligger han vid ytterdörren och väntar på att de ska komma tillbaka!
Men får ju vara glad över att de har varit här överhuvudtagen, folusera på det som är bra! =) För vi har haft det jätte mysigt, trots att vädret inte har varit på topp. Suttit hemma och pratat, varit ute och gått, gick ut och åt räkfrossa och tacobuffé på Droskan (Mums!!) Sen for vi till Kvarn i Vindeln för att titta på konsten och njuta av den fina naturen för att sen överaska hemma hos Andreas föräldrar med gófika med oss. Kul, kul!
Jag har min sista semesterdag idag, imorgon blir det jobb igen. Kommer vara dödstrött när jag kommer hem efter fyra efter att ha behövt gå upp innan sju på morgonen. Ska villigt erkänna att det knappast har blivit så tidiga uppstigningar för den här fröken under semestern!
Bortskämda Felix får sitta med vid frukostbordet! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar