6 juli 2007

Operation storstädning!

Vi har fått en paus från det fina vädret idag, nästan så det är lite skönt med moln och regn nu! Har passat på att göra allt sånt som man inte har orkat med i värmen. Har rensat i skåp och lådor, torkat av alla dörrar och ovanpå garderober och skåp, tvättata Felix och klippt hans klor, tvättat mattor osv. Har några projekt kvar men nu tar vi en välförtjänt paus och åker ner på stan för att hämta min laddare till kameran.

Vi var i Burträsk på marknad igår med Andreas föräldrar och ett gäng släktingar. Mycket trevligt! Solen sken för fullt, men tack och lov så fläktade det lite så det var uthärdligt.
Camilla, Micke och lilla Elias var där och sålde strumpor, så jag satt inne i deras stånd ett tag och pratade och gullade med Elias, himmel så stor han blivit!! Känns som det är många jag varit pinsamt dålig på att höra av mig till ett tag nu... Dax att ta tag i det nu!!
Sötare unge får man leta efter!! =)

När vi blev less att gå på markanden gick vi ner till bygdegården där det bjöds på underhållning. Jag och Andreas tog Felix och gick en sväng ner till sjön för att Felix skulle få bada och bli lite sval och jag badade fötterna och bannade mig själv för att jag lämnat badkläderna i bilen.

Sen kom eftermiddagens höjdpunkt, Ronny Eriksson var där och körde stand up. Han är såå bra!! Gillar honom skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar