17 november 2011

Vad man inte klarar sig utan

Maja fick uppdraget att packa sin egen väska med sådan hon tyckte sig behöva under helgen.


Vilken fantastisk tur att hon fick en alldeles egen resväska när hon fyllde år.


Den här behövej jag, å den, å den och den däj fåj jag INTE glömma!


En elefant, några bilar, nappflaska, en sopkvast, några smådjur, halsband, kontokort, ett skirt rött hårband, en plastanka och en manick Maja kallar för "balansgången" var det hon inte ville vara utan. =) har ingen aning om vad "balansgången" kallas egentligen (ligger längst till höger i bild) men det är en slags evighetsmanick Andreas gjort i slöjden som barn.

Nu är i alla fall Maja redo för helgen hos farmor och farfar. Skönt!
Återstår att se om jag kommer bli redo för Stockholm innan planet går? Har inte packat en pinal än... Men nåt ska jag väl hinna dra ner i väskan så jag slipper gå näck i den fina huvudstaden. ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar