19 november 2011

Gårdagen på Söders Höjder

Insuper atmosfären, strosar utan givet mål och har det ganska gott. Så när som att vi önskar oss något litet och lätt att få i magen, samt ett behov att besöka damrummet. Vi letade ett fik helt enkelt.

"Muggen" står det på en skylt ovanför en dörr, där borde det rimligtvis finnas en toalett? Det gjorde det. Därtill var det även ett förtjusande café som gömde sig där inne. En enkel varm smörgås beställdes. Ingen ide att äta något bastant, med tanke på det bokade bordet som väntade oss på restaurang Gondolen lite senare.

Jag tappade fattningen ett ögonblick när den stiliga servitören bar fram min beställning. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig...


Får jag lov att presentera dagens enkla lättlunch? =)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar