29 november 2011

Julkort nästa!

Idag var det den stora julkortsfotardagen. Alltid lika nervöst varje gång då man aldrig kan förutspå om modellen känner sig upplagd och med på noterna. Det var hon dock idag, med på noterna. Lite väl mycket till och med, för hur lätt är det att fota en tös som vill dansa och spexa hela tiden?? Fast det skulle jag vilja klassa som ett lyxproblem.

Efter mycket fotande, byten av olika stasser, korregeringar som "Skratta lite!", "Titta på mig!", "Kan du backa litegrann?" etc. tycke Maja att jag gjort mitt som fotograf. Med fast hand tog hon över kommandot och började styla och instruera hur jag ska sitta och se ut. Som om hon aldrig gjort annat!


Så om inget av de korten som togs på Maja blir bra nog kan vi ju alltid använda oss av dessa!


Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar