6 september 2011

Välkommen HT 2001



Hösten är här på riktigt nu, jag hade en kort period då det kändes tungt och deppigt, det blev ett så abrupt slut på värmen. Sommaren tog slut alldeles för fort. Jag var inte färdig med sol och bad, jag var inte mätt på mat lagad lite lätt bränd mat från grillen och jag var inte okej med att plocka fram långbyxor och höstskorna.

Men nu är jag redo - jag välkomnar hösten med öppna armar!

Just den här hösten känns dessutom som en extra bra höst, en ordentligt nystart på många plan. Vi står i startgroparna inför nya utmaningar, det känns spännande och pirrigt i magen. Saker som legat på is under sommaren har rullats igång igen och vi är på väg. Jag som brukar sätta hälarna i backen och dra i nödbromsen när nya och stora förändringar väntar känner mig oväntat lugn och känner frid och tillit. Även om vi inte vet vart allt kommer landa kommer det bli BRA, jag vet det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar