15 september 2011

Kjekiing spenet

Lyxdagarna avlöser varandra. Idag har jag och Erika gjort stan osäker och haft en helt underbar dag tillsammans. Jag bestämde mig för att ge mig själv permis från mitt dietandet över lunchen, så vi slog på stort med indisk buffé. Tur för oss dock att kockarna var bra mycket bättre på att laga mat än att stava...!


Jag trodde först att det var nåt exotiskt indiskt och frågade kvinnan som jobbade där vad det var för nåt. "Kyckling i spenat" blev svaret och jag bet mig hårt i kinden för att inte brista ut i skratt. Lyckades hålla mig tills jag kom till vårt bord. :)

Men gott så det förslår var det i alla fall ska ni veta!

Alla borde få ha en egen Erika för hon är det bästa som finns! Jag blir lycklig ända in i själ och hjärta varje gång vi ses, och ingenting kan vara tråkigt i hennes sällskap. Jag tackar Gud för dig, min älskade vän!

1 kommentar:

  1. Finaste Sara! Tack själv! Det var så mysigt. Och är så glad att just du finns! Pussen å kramen. Ps....snygga skor....Ds

    SvaraRadera