26 september 2011

Invägning

Jahopp, antar att det måste komma en vecka när det här momentet inte alls känns lika roligt. Men det är ju liksom därför jag bestämde mig för att göra mina noteringar här, för att tvinga mig själv att peppa upp mig och fortsätta kämpa när det inte går så bra. Få den där piskan i baken och moroten framför mig att - nästa vecka ska jag minsann visa er att jag kan! - och känna hur motivationen blir på topp.

Nåja. Nu får jag sluta gå som katten kring het gröt.

Sanningen är att den att den här veckan har jag stått still.
Stilla som i inget resultat alls.
Status que.

Så totala nedgången är -10,7 kg, fortfarande.

Jag behöver inte bli påmind om att det är så det fungerar. Man har platåer då vikten kan stå still, kroppen funkar så. Det behöver inte alls betyda att jag slarvat. Men ni anar inte hur många bortförklaringar och ursäkter jag har på lager. Fast jag besparar er dem.

Nu lämnar jag det här. Idag är det en ny vecka och nya tag!


- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar