12 mars 2011

Semmelfest!

Det blev inte en fullt så eländig dag trots allt, mycket tack vara underbara Elina som kom förbi efter semmelkalaset med dessa godingar. Jag som inte ens gillar semlor nåt vidare har frossat och njutit som aldtig förr! Storfavoriten var den med vaniljkräm i mitten och bärgrädde till - HIMMELSK! Men den med mosad banan i kom hack i häl. Eftersom min gubbe är en chokladnarkoman så fick han de tre chokladsemlorna och han meddelar att de var utsökta!



Läskande, eller hur?

Som om inte allt detta var nog hade Elina med sig ytterligere en överraskning, en HÖGST oväntad sådan. Ett stort och tungt paket adresserat till min käre karl. Innehållet går inte med rättvisa att beskriva så ni får hålla er till tåls tills jag har fått den på bild.

Ps. Jodå E, jag delade med mig av halva vanilj- och bärsemlan till Andreas. =)

3 kommentarer:

  1. Då måste jag ju bara ta åt mig äran som har introducerat bananfyllningen i Sundholms liv. Bra Hanna! =)
    Ser härligt ut det där! Sörjer lite över att ja va tvungen att va på jobbet istället för att va med på festen. Men men... man måste göra sin plikt! =)
    kram till er och hoppas ni är bättre efter semmelmedicinen!

    SvaraRadera
  2. Ja, BRA Hanna, heja dig! :D De var suveränt goda!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att några usla (men goda som sagt) små semlor kunde förgylla er dag snorisar! Det var så lite så!

    Kramar E

    SvaraRadera