22 mars 2011

Hos farbror Doktorn

Har visst hörselgångs inflamation och herr Doktor var bekymrad över mina tilltäppta bihålor, så förutom örondroppar blir det kortisonspray till näsan och direkta order om att återkomma snarast om jag inte känner mig bättre. Känner mig som en gammal urvriden disktrasa just nu. Men jag har en känsla av att det är för tidigt att ringa redan nu för att meddela att jag inte mår bättre... :)

Stor fördel dock att det inte krävdes penicillin utan bara droppar till mina öron. Då blir mitt mardröms scenario (se inlägget under) inte lika illa. =)

Maja har däremot piggat på sig betydligt. Hon har fått tillbaka mycket av sin energi och behåller all mat. Klart att vi bara bjuder henne på små mängder och mild mat än så länge. Men hon har sug efter mer, så det bådar verkligen gott. Det var en intensiv rackare till magsjuka men tack och lov kortvarig.

1 kommentar:

  1. Åh, vilket elände ni går igenom! Vi tänker på er och ber att ni snart ska få se ljuset i tunneln (och inte som i att kola vippen såklart)

    Kraft, kärlek, kramar

    E

    SvaraRadera