27 september 2010

Grattis snygging! (i efterskott)

Den här fina bruden har blivit ett år äldre och detta firades med kalasigheter igår. En fasligt trevlig liten tillställning med otäckt gott fika och jag tryckte i mig alldeles för mycket - som vanligt. Men är det kalas så är det, det kan inte hjälpas!


Dagen till ära hade jag knepat ihop en liten receptbok på lämpligt höstmysgott. Och eftersom jag blev lite smygnöjd med den lägger jag upp lite skrytbilder här! =)




   

  
Ps. Som synes fick jag tillslut till det med att få in bilder i bloggen, men bara för att jag ställde om till de gamla inställningarna som kommer att tas bort innom kort. Dessutom blir jag galen för det går inte att redigera om det som man vill ha det, blir bara en massa strul och så måste jag fixa till det med html koder och det är verkligen inget jag behärskar speciellt bra... Hur jag ska kunna blogga med bilder framöver blir ett mysterium. Om någon känner sig manad att komma hit och ge mig en snabbkurs i hur picasa fungerar är ni VARMT välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar