6 september 2010

Busig som få och bäst i världen!

Usch, osar bitterhet här efter förra inlägget.. Vill då istället komma med den glädjande nyheten att min dotter gör sitt bästa för att få mig glad och på andra tankar genom att ordna med lite överaskningar.

Igår tyckte jag mig skymta något konstigt i tvättmaskinen och tog mig en närmare titt. Och se där, ett durkslag, en bil och några värmeljus. Suprise! =) Fick mig även ett gott skratt när rackarongen skulle läggas. Sängen var full med sand! Och nu snackar vi inte några korn här och där utan flera grabbanävar. Vart fick hon den ifrån?? I morses anade jag ugglor i mossen när jag hörde hennes bubblande busskratt utifrån hallen. Då var hon i fullt sjå med att sätta på Felix både mössar vantar och halsduk inför promenaden till dagis.

Håhåjaja, vi får vår beskarda del av skratt här hemma! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar