29 september 2010

Onsdagsnöje


Det här är vad vi pysslat med i eftermiddag.

Men jag fick skrubba henne länge och väl i badkaret innan jag hittade henne igen bakom all färg. Och jag tror inte att hennes stol kommer att bli sig lik igen, för trots att det är giftfria och vattenlösliga färger har de en envis förmåga att etsa sig fast i plasten. Men vad gör det, det är ju därför hon har ett eget litet bord vid sin stol att lorta ner bäst hon vill. Roligt hade vi i alla fall allihopa utom Felix som fick en och annan pensel full med färg i huvudet. Han var inte fullt lika nöjd över sitt bad som Maja. =)

Jag är värdelös på att sortera ut bara ett fåtal bilder att visa upp här, så ni får en hel hög istället. Bra va?!














Just nu ligger hon och har sin sedvanliga lilla kvällssångstund för sig själv i sängen. Jag önskar att ni va här hos oss så ni alla fick höra hur mysigt det låter.

Imorgon har vi en tid bokad hos frissan. Jag ska ladda med Chinapuffar och majskrokar och hoppas på att hon inte ska göra det alltför besvärligt för den stackars eleven som ska få det hedersvärda uppdraget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar