21 juni 2010

Vänskap

Jag har hittat en ny bästis - Tuvan. Hon och hennes mamma var och hälsade på mig i torsdags och vi hade rasande roligt! Det här är några av de saker vi roade oss med.


Att laga mat är lätt som en plätt när man hjälps åt.


Lite kryddor ska det va´.

Sen är det bara att äta.

Gladare än så här blir man inte.

Se här, så här gör man.


Med bus i blicken

Visst gillar du majs?

Huvudstupa framåt med total tillit.


Tittut!


Kolla vad jag kan!

Tack för besöket och kom snart åter!

2 kommentarer:

  1. KÄRA vänner!! Det var så fantastiskt mysigt och roligt att få träffa er!! Och det var verkligen kul att de små liven fann varandra och hade så roligt ihop! Du är verkligen en mästare på redigeringsfronten Sara, du får allt ta och lära mig några av dina trick! =) Hoppas på att få se er igen inom en snar framtid!!

    KRAAAAM!

    SvaraRadera
  2. Inte tycker jag att jag är speciellt anvancerad i min redigering, jag fuskar ju bara med de mallar och effekter som bara är klara att använda =) Men tack så mycket ändå, beröm är något jag gillar skarpt! Vad det kommer till redigeringstips kan jag rekomendera pinnacle Studio, det är där jag gör alla mina proffsfilmer! ;)

    Hoppas vi ses om några dagar *håller tummarna*

    Kramar!

    SvaraRadera