10 juni 2010

Kortis på kvällskvisten


Lånad från dagis bildarkiv.

Torsdagen i korthet.
Jag har:

¤ Haft samtal på dagis för att utverdera inskolningen. Det var idel berömande ord om Maja och hjärtat svällde i bröstet på mig av stolthet!

¤ Varit på skohuset och köpt sommarskor till Maja.

¤ Jobbat och suttit på balkongen i solen och glassat och haft en härlig kväll med G.

¤ Fått en sulky! Toppen när vänner städar ur sina föråd och hittar bortglömda skatter. Det är en nära på exakt likadan sulky som jag själv hade när jag var liten och med en ny dyna av det fina tyget från Åhlens kommer den att bli en riktig pärla! =)

Imorgon ska:

¤ Maja till dagis.

¤ Jag till frissan.

¤ Andreas spela golf.

¤ Alla gå på tivoli på kajen och åka karusell.

Kan nog bli en bra dag. Sol har de lovat dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar