17 juni 2010

Glada miner

Här har vi haft full rulle idag. Jag och Maja har haft varsin mycket kär vän på besök, Sara och Tuva-Li och vi har haft så fantastiskt roligt! Två underbara flickor det där. Klockan är lite för sen för att börja ladda upp bilder, men det kommer. Kanske till och med en filmsnutt om ni har tur.

På vovvefronten är det oxå idel glada nyheter. Nu en bit in i behandlingen vågar vi tro på att veterinären faktiskt hittade roten till det onda för han blir långsamt bättre och bättre. Idag har han till och med kunnat skaka på sig utan att falla omkull, jag blev så glad att jag gav honom en spontan applåd för stordådet. Han verkar inte lida av sitt tillstånd, snarare tvärtom eftersom han får sin medicin i en bit korv morgon och kväll. Han blir så till sig av lycka att han trillar omkull! Örondropparna är inte fullt lika roliga men han njuter i alla fall av massagen han får bakom öronen efteråt. Själv är jag obeskrivligt lättad och lycklig över att börja känna igen vår hund igen och trots att vi suckar lite över att hela vår semesterkassa har gått åt så skulle jag med glädje betalat det dubbla för hans skull!

Nästa anhalt är sängen för imorgon blir det jobb igen, men har bara tre pass kvar till SEMESTERN!

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar