7 juni 2010

Hej från mig

Jag är för trött för att lägga ner mer energi på överskrivten än då. Håll till godo vänner. Jag har gjort rysligt mycket idag, men jag fattar mig kort (måste sova NUU, eller helst för en timme sedan...) och visar lite bilder från höjdpunkterna. Majas måleri och avslutningsfesten med hemgruppen.


Fröken prinsessan på ärten som aldrig vill smutsa ner sig slog på stort


och målade med hela kroppen!

Storslaget konstverk. Går för minst en mille på auktion!

Tillslut målade hon till och med på sig själv, frivilligt!! Alla som känner vår dotter förstår att detta var ett BIG MOMENT!


Nääe, jag ångrar mig det är inte ett dugg kul att vara smutsig...

Ta bort det NUUUUU!!!!!

Ja, det blev ett bad med mycket skrubba efteråt. =)
Vidare till det färska Sundholmska palatset för en helkväll med intag av löjligt god mat i sällskap av den finaste hemgruppen av dem alla.


Lulle spankulerar och sprider glädje


Som ler och långhalm, oftast.


Sångstund med Johan.


Sedan den stora och efterlängtade höjdpunkten - Maten! Det var Kenneth och Johanna som tillsammans med sina hjälpredor fixade ihop denna lyxiga tre rätters gourmet middagen.


Den gick inte av för hackor! Tror att Kenneth får komma hit som gästande kock framöver ;)

1 kommentar:

  1. Duktiga Maja! Fast jag vet inte hur duktigt det är egentligen att kladda ner sig, tycker mest att det blir bökigt.... hihi!

    SvaraRadera