3 juni 2010

Glitter & glamour

Ja, jag lever trots att det är dött här. Men med mycket att göra och en intensiv period på jobbet hamnar bloggen i andra hand.

Sedan sist har Maja varit iväg och klippt sig och kan nu stoltsera med en söt page och snelugg. Har inte kommit mig för att fota än, sorry. Men kan lova att hon är fin!

I lördags var jag på historiens glammigaste schlagerfest hos Vibergs. Alla klädde ut sig på temat schlager alternativt representerade ett land som var med och tävlade. Med mycket vilja lyckades jag klämma mig i Johannas fantastiska balklänning, har aldrig haft på mig en sådan tidigare så det var ett stort moment för mig och jag kände mig så fiiiin! Trots att jag knappt kunde röra mig av rädsla att spräcka sömmarna (skratt!) och oförmåga att andas höll jag ut nästan hela kvällen. Vill man vara fin får man lida pin, ;) men oj vilken befrielse att kunna ta ett djupt andetag igen när klänningen åkte av!!


Snyggaste trion i stan, visst??





Om jag nångång skulle hamna i ett samanhang där en balklänning krävs vill jag ha EXAKT en sån här! Möjligtvis en storlek större...

Förutom en hel del arbetande (jag har ju gått upp i procent nu) har det även hunnits med en flyttstädning hos Sundholms, jag putsade fönster så svetten lackade och mumsade på diverse snacks och onyttigheter. Önskar bara att jag kunde ta mig för att vara lika duktig här hemma, våra fönster är i rysligt behov av en uppfräshning. Snart, sen, jag ska bara...

2 kommentarer:

  1. Snygg outfit! Du passar väldigt bra i den där färgen! På mig skulle det se ut som om jag var döende...

    SvaraRadera
  2. *skratt* Ja vi passar alla i olika färger. =) Hoppas du hade det trevligt på Klabböle idag och att du fick tag på lite fika.
    Kram!

    SvaraRadera