27 december 2009

Time flies..

Tiden går så fasansfullt fort när man har roligt. Imorgon natt är det dags för hemresa fast att det känns som att vi just kommit hit, jag har god lust att stanna en vecka till! Men, det går inte för sig för vi måste hinna hem och fixa inför vårt nyårspartaj hemma =) Det får bli en massiv kampanj i övertalning av mormor och morfar och moster och morbror att SNART(!) komma upp till Umeå istället.
Mitt värkande ansikte har blivit en hel del bättre (tack gode Gud för bönesvar! :-) ) och jag behöver inte gå på lika mycket smärtstillande längre vilket känns fantastiskt. Nu är det bara att hoppas på en snabb tid på lassa i Umeå för att få en ordentlig utredning och genomgång, men till skillnad för några dagar sedan (när jag satt paralyserad av smärta i timmar i sträck och gärna hade flyttat hem till vår Herre bara för att slippa det onda) är jag mycket hoppfull och vid gott mod! :-D Har jag klarat av allt som kommit i min väg hittills så ska jag se till att klara av även detta!

(Bilderna väntar lite till på sig...)

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du mår bättre i ditt ansikte! Ha en trevlig färd hem kära kusin min!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Heja dig Sara!!! Du och vår Herre fixar det! Tänker på dig!
    Stor kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Men hjälp mig, vad har hänt? Att googla på det där svåra ordet gjorde inte oron mindre... Hoppas du mår bra och peppar inför nyår! Kram

    SvaraRadera