6 december 2009

Hör upp!



Jag tjuvstartar mellandagsrean med att lägga ut Majan på aktion, först till kvarn, skynda skynda!!
Alternativt är jag intresserad av en billig gummiklubba modell större...



Jag är inte skrockfull, men ibland undrar jag om det inte kan ligga lite i det ändå. För så fort man tar ut något i förskott och säger det högt så försvinner det. Jag borde aldrig skrivit att Maja blivit så mycket bättre, i natt gick tvättmaskinen tre gånger. Orsaken till det får ni lura ut själva... Det är förstås inte hennes fel men sömnlösheten sliter på mig, framförallt nu när Andreas jobbat 12 timmars pass i helgen. Puh!

Eftersom jag är en ärlig affärsman ska jag lägga alla korten på bordet. Majan är ingen dans på rosor, hon kräver uppassing nattetid med multipla sängklädes byten. Du får slita som ett litet djur för att få i henne någon mat, en bra dag dricker hon några deciliter välling och 1-3st majskrokar. Förutom tuggorna hon tar på dig vill säga. På den goda sidan är hon väldigt generös med med sina blöta gosepussar.

Dåså, är du fortfarande intresserad är det bara att lägga ett bud! ;D






2 kommentarer:

  1. Magsjuka? Lägger tyvärr inget bud, då jag själv går på sparlåga, då tösa inte mår så bra. Men annars hade jag erbjudit dig en 10:a Hihi! kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Maja, du har otur du!! Hoppas du mår bättre nu! Här sover vi inte heller på nätterna sedan ett par veckor tillbaka, efter att ha gått igenom en fyra fem olika teorier konstaterar vi nu att vi inte har någon aning om varför T inte vill sova utan är vaken i snitt ett par timmar varje natt. Liksom du Maja så lever hon på sin charm!! :) Mitt förslag blir att byta barn några nätter, omväxling förnöjer ju! =)

    SvaraRadera