17 december 2009

Bäst på att vara sämst!

Ibland blir jag fullkomligt galen på mig själv och min katastrofala förmåga att planera och prioritera. Igår kväll var jag helt slut kl tio och sa högt att "nä nu måste jag gå och lägga mig". Vad gör jag? Naturligtvis tar jag fram ett pyssel (som inte behöver vara klart förren den 24..) och börjar fixa och dona, som vanligt när jag väl fått upp ångan kan jag inte sluta och i sängen hamnade jag inte förren kl 01:04. Har seg knäck i skallen idag och önskar att jag kunde få spendera dagen halvsovandes i soffan framför dåliga tvserier. Men det går inte för Maja ska till ögonkliniken på lassa, ett besök som kommer innebära många långa timmar eftersom vi har två tider efter varandra med lite lagom mellanrum. Det är ingen som helst fara med Maja, det är bara det att hon skelar lite lätt på ena ögat så de ska kolla upp det och avgöra om, när och vad som ska göras åt det. På tal om det så har jag ytterligare ett exempel på min usla karaktär, Maja ligger och sover på balkongen nu och jag borde verkligen passa på att hinna duscha och äta innan hon vaknar för sen kommer det bli tajt om tid. Men vad gör jag?? This is the story of my life och jag har ingen alls jag kan skylla på! Jag är bäst på att planera sämst helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar