18 december 2009

Julängliga hälsningar

Det här med julfotografering kan, om man inte aktar sig vara ett effektivt sätt att jaga bort julefriden . Kombinationen av en mor på jakt efter det "perfekta" julkortet och en dotter som tycker att alla kort på henne är perfekta och att det är fullständigt onödigt att ägna sig mer än 30 sekunder åt spektaklet är lurigt att få ihop. Men vi klarade av det till slut, jag och Maja. Helskinnade kom vi till och med ut ur äventyret och med ett julkort vi känner oss nöjda och stolta över. Men vi fick ihop så många härliga kort som vi gärna vill dela med oss av!





Naturligtvis är det ett kort på Andreas istället för två på mig på korten vi skickat, men min goa gubbe blir så glad om han slipper vara med på bloggen =)

































En verkligt god och fridfull jul önskar vi er!

4 kommentarer:

  1. vilka underbart härliga bilder på din lilla skönhet

    haha ååh man ser verkligen vilken härlig personlighet hon har.

    Är allt väl med dig? Har du mycket att stå i nu så här till jul?

    SvaraRadera
  2. God jul till er oxå och tack för det jättefina kortet. Maja är en stjärna. Jag hinner tyvärr inte med det där glöggmyset, får jag får jobba så mycket. Men jag tänker på er! Kram/E

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för det fina julkortet. Jag skrattade massor när jag såg bilderna på maja :D


    God Jul
    kramar Jenny

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för ett fantastiskt julkort!! Måste säga att bilden på den mindre lyckliga lilla ängeln även den var helt underbar! =) Dessutom supersnygg design och layout på det hela. Från det Lundmanska hemmet sänds i år inga julkort, men kanske ett nyårskort om vi håller tummarna. :)

    SvaraRadera