14 juni 2007

Underbara jobb!

Hade planeringsdagen med jobbet igår, jag måste ha VÄRLDENS bästa jobb! Är så glad för mina fina arbetskamrater, min chef och inte minst världens bästa brukare! =) Kom fram till en massa bra saker under dagen och på eftermiddagen och kvällen så kom A (min brukare) och så gick vi till Nydalasjön för att grilla. Felix fick följa med oxå och gissa om han trivdes, han badade för fullt och så fick han smaka en massa grillkött.
Chia tänkte sig inte för och slängde en köttbit som hamnat på marken i sjön, så det blev till att fiska upp den så Felix kunde få den istället. Bortskämda skit hund! =)
Idag har vi varit på stan och kollat på en ny kamera till mig, men fyyy så dyrt det är!! Den jag vill ha allra helst kostade 7999 på Expert... *sucka* Men ska kolla vidare och spara pengar. Jag är så less min nuvarande kamera, vill kunna ta roligare bilder. Sen är jag ruskigt sugen på att gå en fotokurs och lära sig lite mer. Men det får bli längre fram, kanske till hösten.
Andreas har farit till golfbanan nu för att träna lite så jag och Felix är ensama hemma, tror det får bli en långpromenad vid sjön snart. Passa på nu när solen tittar fram igen. Men den härliga värmen har försvunnit. Men antar att jag inte ska klaga, såg på aftonbladet.se att det var 1 decimeter snö i härjedalen!! Huga!

1 kommentar:

  1. Eftersom du inte hänger på lunar längre, får det väl bli hit jag talar om det för dej..

    De 1/8 flyttar jag till Ålidhem, närmare bestämt till min egna etta på fysikgränd...


    japp, det blir under din födelsedag... skulle det vara så att andreas är villig att låna ut sin bil om ni fortfarande är i stan den dagen... är jag en liten spekulant...=)

    *puss*

    SvaraRadera