30 juni 2007

Semester! =)

Var några dagar sedan jag skrev nåt nu, så här kommer en uppdatering:
Jag har äntligen fått min efterlängtade semester! Fast det känns lite snopet att inte få åka till jobbet på tre veckor, känns som om jag precis börjat jobba och nu är man ledig. Faktiskt så jag saknar A och assistenterna... Men det är ju sannerligen ett lyx problem! =)
Har bokat ett vandrarhem i Luleå för vår mini-semester, har hittat ett mysigt litet ställe som drivs av en jätte gullig kvinna. Sen ska vi åka på en kryssning ut i skärgården och bara mysa. Längtar....
Sjungningen på kajen i tisdags gick över förväntan bra, var lite osäker på hur det hela skulle gå eftersom vår ordinarie dirigent inte kunde vara med utan en annan tjej i kören hoppade in i hennes ställe. Men både hon och resten av kören gjorde ett mkt bra jobb! Sen gick de flesta av oss ut och åt på News, trevligt värre.
Onsdagen spenderade jag tillsammans med Erika på stan, jag som inget skulle handla kom hem med två linnen, en tröja, två diadem, ett hårband och en bok.... Illa!! *skratt* Inte bra att ha så bra shopping kompisar *S* Inte begriper jag varför vi varit så dålig på att träffas, men det ska det bli ändring på, hon är ju "lyx-hustru" så det är lätt att hitta dagar hon kan umgås på. =)

Igår var Andreas föräldrar här en sväng, de hade Felix-abstinens. Blev en shoppingtur igen, hjälpte Astrid att hitta en ny tröja och ett överkast. Lite stolt över att den första tröjan jag tog fram gick hem, så nu har vi faktiskt likadana tröjor, fast i olika färger som tur är!

Idag har jag inte gjort många knop alls, har varit trött och haft huvudvärk och dessutom varit yr och till och från svimfärdig. Ingen aning om vad det kan bero på, har både ätit och druckit bra och jag har inte sovit dåligt heller. Men har blivit av med yrseln nu på kvällskvisten, hade nog varit lite bekymrad om så inte varit fallet. Har aldrig varit med om att jag varit så yr under en hel dag förut, undrar ju vad det kan bero på?
Borde avsluta nu och gå sista promenaden med Felix. Jag behöver gå upp tidigt imorgon och fixa lite här hemma innan Linda kommer hit efter lunch. Vi har slarvat lite med våra promenader de sista två veckorna så imorgon ska vi ta tag i det igen!! Hoppas bara att det blir uppehåll, lagom kul att gå i regnet. Då tror jag mer på att det blir en kopp te på balkongen istället ;)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar