9 juni 2007

Middag med mysigt sällskap

Här kommer en hel hjord med bilder!! Hade ju besök av Sara, Lena, Elina och lilla Milly igår. Såå mysigt vi hade det och vad jag njöt av att få träffa och hålla i Milly, kan ju bli bäbis sjuk för mindre... =) Tyvärr så blir det ju inte så många mer träffar nu eftersom Sara snart flyttar till Jönköping, dötrist!! Fast väldigt kul för henne och Emanuel förstås.

Det blev fasligt mycket bebis snack igår eftersom Lena är i 22 veckan, magen var så rund och fin! Tänk om min mage kunde vara lite rund och fin, då hade jag inte haft ngt emot att jag hade några kilon för mycket! ;) Men, det måste vänta ett tag till *sucka*


Här sitter mor och dotter hemma i köket och skrattar så det kluckar! Nästa bild är på Sara och Milly.



Bilden ovanför sitter Lena och blundar, dumma jag tog ingen helkropps bild på henne så "lilla" magen syntes, men det får väl bli nästa gång istället.

Gissa om det var en viss fröken Sara som var i himlen med en sån liten söt tjej i famnen, knappt att mamma Elina fick tillbaka henne! Men snart så ska det väl vara min tur, hoppas jag....

Felix var jätte duktig med Milly, han var lite nyfiken på henne när jag satt med henne i knät och gullade, men sen låg han bara på behörigt avstånd och kikade. Väluppfostrad vovve jag har!! *host host* =)




Så till sist lite shoppingbilder, var på stan härom dagen och spenderade aaalldeles för mycket pengar, men OJ så lycklig jag var sen! Hittade flera fina linnen, en tröja två par trekvarts byxor och så vart det nya "foppa" toflor och kunde ju inte motstå att köpa en liten dekoration till dem när jag såg att det fanns solroser *älskar*

Jag var så nöjd när jag kom hem och visade upp allt för Andreas. Han hade varit iväg själv och shoppat lite nya sockar och boxershorts, tyckte att det skulle han väl klara utan mig som smakråd... Men tji fick jag!! Han bad mig med lite lurig blick att kolla i hans påse och säga vad jag tyckte om hans kallingar. Tyckte han var lite fånig först, det är väl inte så mycket att titta på?? Men det var det för han hade sett ett par golf-boxers i siden som han bara mååååste ha!! Blev ett gott skratt, men lite fina får jag väl erkänna att de var. =)































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar