3 juni 2007

Högsommar värme

Det är ett alldeles ljuvligt väder idag, nästan så man klagar på att det är för varmt istället. Alldrig är man då nöjd! =)
Vi har varit på en långpromenad med vovven och både Felix och Sara badade, men ingen hade vatten över knäna för det var kaaaallt!!

Balkongen är äntligen sommarfin med, var runt på hela stan och letade fina blommor. Stackars Andeas vart rätt less efter allt farande fram och tillbaka, men t o m han vart nöjd med resultatet, som tur var!

















På kvällen tinade vi upp lite lax och grillade, gissa om vi njöt av att äntligen kunna sitta ute och äta! Felix var inte helt ledsen heller, gick runt och sniffade i luften och hoppades på att det skulle trilla ner lite lax till honom oxå. Behöver jag säga att vi "råkade tappa" en och annan laxbit på golvet??











Märks att värmen tar på krafterna, nu ligger båda mina fina gossar och snarkar ikapp på soffan, tror jag ska ta mig en middagslur jag med, fast på balkongen istället. Tycker jag inte blev tillräckligt röd igår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar