19 juni 2007

slö-dag

Har varit nere på stan en sväng idag och äntligen fixat mor och fars 50 års present! =) Känner mig riktigt nöjd. Har haft sånt huvudbry kring deras present, men nu tror jag att jag har hittat rätt.
Jag är så rastlös idag men samtidigt slö, vill göra så mycket men orkar inte göra något åt det. Regnet hänger i luften så jag är inte allt för sugen på att gå en långpromenad med Felix. Borde göra storkok så jag har matlådor till veckan o helgen, men det får vara ett tag till.
Är less på att värmen och solen har övergivit norrland...saknar min sommar!! Vill kunna ligga på stranden och bada i massor.

Fast det räcker ju om sommaren kommer lagom till den 26 juni när jag får min semester. Trots att jag stormtrivs på jobbet ska det bli gudomligt skönt att få lite semester. Bara kunna slappna av och ta det lugnt. Hinna fixa tapererna i köket, göra vår hylla till sovrummet. Åka och hälsa på lite släkt och vänner *längtar*
Ikväll är det körövning med Snowflake Singers, vi har ju en sjungning på kajen om en vecka så det behöver övas lite. Är konstigt nog inte jätte pepp på att sjunga ikväll, men det är nog bara för att jag har en lat dag idag, det brukar gå över när man väl är där.
Andreas står i startgroparna nu för att fara till Volvo för att hämta sitt pris *spännande* Önskar jag kunde följa med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar