23 juni 2007

Stannar upp en stund..

Jag börjar bli less på att sova ensam nu, Andreas har jobbat natt alldeles får många nätter nu och han ska jobba ytterligare en innan han är klar. Typiskt nog så är det min tur att jobba natt sen så det är inte förren om tre nätter som jag får ha honom brevid mig igen... *sucka* Det är inte kul att gå och lägga sig när man är själv, är egentligen jätte trött men ids inte lägga mig än. =/ Men är ju ledig imorgon så det gör inte så mycket om det blir lite sent ikväll.
Fast, kanske det är nyttigt att vara ifrån varandra ibland, man inser hur mycket man saknar den andre... Lär sig uppskatta det fantastiska i att vi har varann! Jag har vunnit i livets lotteri som "fått" en så underbar man, vad har jag gjort för att förtjäna det?? Mitt hjärta blir varmt och pirrigt när jag tänker på honom, fortfarande. =) Glömmer allt för ofta bort att stanna upp i vardagen och se på allt jag har. Så RIK jag är!!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar