30 juni 2007

Skön dag

Är en härlig dag idag, solen skiner och det är bara några moln på himlen. Det är för en gångs skull precis lagom varmt. =)
Har varit ute på en lång promenad med Linda och Felix, gick på Mariehems ängarna och Felix jagade änder och gäss vid dammen. Sen kom det en pappa med en ca 8 månaders kille i vagnen och han (barnet) blev jätte förtjust i Felix och blev eld och lågor när han fick komma ur vagnen och klappa Felix. Är så stolt över min hund, kan ju vara lite less honom för att han hoppar mot alla när han hälsar, men när det är barn så är han såå lugn och fin. Han satt snällt och lät lill-killen klappa och jollra på. =) Det sötaste jag sett på länge!
Sen gick vi förbi fårhagen, alltid lika spännande, både för fåren och Felix, och matte!! *skratt*
Har fått så fina blommor på altanen, de växer så det knakar och nyss så blommade en av mina gröna växter som jag inte trodde kunde blomma en gång! Super söta blommor, se här. ^
Mamma kan du tala om för mig vad det är för blomma??

Sen måste jag ju få visa resten av mina blommor med, är en smula stolt! Inte mindst över min rosa pelargon som fullkomligt exploderat med blommor! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar