1 juni 2007

Invigning för min blogg! =)

Så där ja! Då har jag oxå gjort som alla andra och skaffat mig en blogg! =) Ska inte alls ödsla allt för lång tid idag på att skriva för det är STRÅLANDE sol ute och min solstol på balkongen lockar på mig. Måste ju bli lite härligt sommar röd och jobba på att få fler fräknar!
Här med förklarar jag Saras blogg öppnad *klipper bandet*








Nu så törs jag inte sitta ute i solen längre, kommer att se ut som en kräfta annars. Lite trist att man ska ha så känslig hud..Men det är bara att tacka och ta emot, är iaf väldigt glad åt mina fräknar! =)


Saknar min Felix nu, har har varit hos "farmor och farfar" (Andreas föräldrar) ett dygn när jag har jobbat. Andreas har tenta pluggat så han ville ha lugn och ro. Han fattas mig när jag inte har honom nära, att man kan fästa sig så otroligt mycket vid ett litet lurvigt yrväder på fyra ben?! Men så är han ju världens finaste vovve oxå! Men inte nog med att han är finast, han är modigast med, Han är inte det mindsta rädd för Lindas stora hästar, det är full fart ut i hagen med en gång!







Nej, nu får det vara slutbloggat för idag. Andreas kom precis hem från golfbanan så nu blir det grillning och tror inte det går att motstå flaskan med vin i kylen. Första kvällen som det går att sitta ute och äta middag! *lycka*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar