3 december 2011

Som ett barn på julafton




Precis så här glad är jag just nu!

Jag var beredd på en väntan på två veckor. Istället blir det en väntan på en vecka och då bara på väskan och det andra objektivet. Min stora, högt efterlängtade dröm har gått i uppfyllelse. JAG ÄR MED SYSTEMKAMERA!!! Kan knappt tro det är sant.


Majan delar mitt intresse för foto och knäppte en bild på säljarens dojjor,


och när han packade ner mina dyrbarheter.

Jag blev nyss förpassad till sängen och tillsagd att sova av min käre man. Efter en del protester och "jag ska bara" har jag nu gjort honom till viljes. Han har ju så rätt att det är en dag imorgon också...men HUR ska man kunna sova när ens drömkamera står på hyllan i vardagsrummet och ropar på mig?!?! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Wow, grattis! Jag har tänkt på och funderat över hur det blev med den där kameran. Skulle gärna vilja få känna lite på den om det går för sig? Jag lovar att vara försiktig, jätteförsiktig! :)

    SvaraRadera