7 december 2011

Sådan mor - sådan dotter

Jag sitter djupt försjunken i kameran. Testar olika inställningar, provfotar, blir inte helt nöjd och så börjar allt om från början igen.

Men ni hör mig inte klaga! Visst ligger det en viss frustration i att inte behärska hela kameran och dess möjligheter ännu, men det är samtidigt en del av charmen. De där "Aha-aa!!" upplevelserna när man kommit på något fiffigt eller lyckoruset som följer efter en lyckad bild. Vill jag inte vara utan. Resan mot att bli en skicklig fotograf är spännande!! (Men svåår!)


Lill fröken Flink måste fått tag på min telefon och satt igång kameran.


Men vem är jag att klaga på att jag blir fotad osmickrande vinklar, bärandes skruttiga kläder..


och uppvisar ett minspel jag helst velat behålla för mig själv.


MEN. Allt ovanstående är ju Majas vardag. Hon blir ständigt utsatt för kameran i tid och otid och inte har det blivit bättre sedan den NYA älsklingskameran tillkommit. Därför bjuder jag på dessa fantastiska foton på mig själv! Livet handlar om att ge och ta och den här gången var det min tur att ge. :)
Och den eminenta fotografen är som sagt Majan. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar