3 juni 2011

Lilla hjärtat

Kärlek, kärlek, kärlek, kärlek, kärlek!

Jag älskar detta lilla flickebarn till döds.

MIN Elna! Det är precis så det känns. Det var kärlek vid första ögonkastet, kände omedelbart, nästan fysiskt, hur de starka kärleksbanden knöt oss samman. Ögonen blev blanka av glädjetårar och i hjärtat spreds värmen. Vi är ett team Elna och jag - dream team! Ljuvligheten har ingen gräns...

Jag har längtat så gaaaalet länge och mycket efter just detta ögonblick. Att få hålla henne i min famn, stryka över det lilla huvudet och känna det mjuka fjuniga håret mot min hand. Snusa henne i nacken, titta in i hennes pliriga ögon och pussa henne överallt.

I onsdags gick drömmen äntligen i uppfyllelse! Jag har fått, och kommer få fortsätta gosa och prutta henne på magen i några dagar till. UNDERBART! Jag är såld. Upp över öronen kär!! Lurar och klurar på hur kidnappningen av henne ska gå till? Tips någon?? Jag är öppen för alla förslag! (Desperat!)

Självklart har det tagits astronomiska mängder kort och barnen blivit filmade. Men vem har tid att blogga när man har så värdefulla gäster? Bilder, filmer och andra uppdateringar trillar in i sinom tid.

Ja, nu har ni kanske trott att det bara var lillpysan som förärat oss som nattgäst? Så är inte fallet.


Det är bara det att stackars Jenny lätt hamnar i skymundan pga sin bedårande dotter. MEN, sanningen är att jag faktiskt har saknat henne precis lika gaaalet mycket! Fina, fina vän! Jag är så glad för dig!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar