17 juni 2011

Dåndimpen

Höll på att smälla av när Andreas kom hem igår eftermiddag med en blombukett i handen och sa att de var till mig?!

Vad är oddsen? Vi har aldrig blommor hemma och nu kommer TVÅ buketter på samma dag?! Till MIG!!!

Den enkla anledningen till att vi aldrig har snittblommor här hemma, är för att Andreas är allergisk. Så av förståeliga skäl får jag aldrig sådana av honom. Därmed min smärre chock när jag ser honom med blomsterkvasten!

Händer det här verkligen??


Ganska snart framgick det dock att Andreas inte hade köpt dem själv, utan fått dem på jobbet. Puh! Det började nästan bli lite jobbigt med all uppvaktning... Ha ha! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hahaha! Skön karl du har, han är ju ärlig hursom :-) Kram!! /Mickan

    SvaraRadera