5 juni 2011

Fräsch som en nyponros

Så känner jag mig efter ett synnerligen lyckat Mary Kay partaj. Bästa tjejkvällen på, ja nästan någonsin, tror jag! Vi har tvättat, skrubbat och smort oss med krämer till höger och vänster. Det har fnissats, flamsats och gapskrattats om vartannat. Själv bjöd jag mina vänner på ett hjärtligt skratt när alla olika krämer, salvor och serum gjorde mig en smula förvirrad. Jag missade lite väsentlig information och därmed smorde jag in ansiktet med ögonkrämen och ansiktskrämen baddades omsorgsfullt runt ögonen. Hoppsan! :) Haha! Men det gick hur bra som helst, prova byta ni med för jag känner mig len som en barnrumpa i ansiktet.


En värdig avslutning med smarriga tunnbrödsrullar och ovanstående marabou schweizernötkaka bakad av fru Sundholm. Himmelskt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar