28 juni 2011

Åh Clara!

Hoppas ingen missat dagens Sommarpratare i P1 idag?? Om det gått er förbi, gå in här för att lyssna. Ni vill verkligen inte gå miste om det! Jag låg blickstilla i soffan i 1,5 timme och lyssnade förtrollat på vart enda ord och njöt av den välvalda musiken däremellan.

Jag VET ju hur bra du är Clara, borde inte blivit ett dugg förvånad och mina förväntningar var höga, ändå slog du mig med häpnad. Ett underbart program som hade allt, precis allt! Jag beundrar dig för ditt mod och för att du både vill och kan ta upp alla dessa viktiga (och känsliga) ämnen på ditt alldeles briljanta sätt! Jag blir så barnsligt STOLT och vill bara skryta över dig till allt och alla! :)


Tack för att du är du, och för att du så frikostigt delar med dig av dig själv och dina klokheter. God Bless!

Bilden ovan är förstås tagen av Clara själv och är lånad från UnderbaraClara.nu

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. TACK fina fina Sara! Så glad jag blir över dina ord. Stor kram

    SvaraRadera