12 april 2009

Skön påskhelg

Det där med att känna lugnet inför bloggandet fungerar väl sådär får jag erkänna. För varje dag som går när jag inte bloggar känns det som om det bara läggs på hög allt jag vill (eller tycker att jag borde) skriva och berätta om. Känner mig så dum! Tack förresten Sara för att du påminnde mig om ett av kloka Elinas blogginlägg om just detta ämne (läs här) och tack Elina för att du delar med dig av dina klokheter! Borde lyssna mycket mera på dig! =)

Hur som helst Påsken har varit härlig och gått i lugnets tecken, Andreas har varit långledig så vi har varit tillsammans hela familjen och ätit gott, umgåtts med vänner och framförallt SLAPPAT! Hade tänkt lägga ut lite bilder från när vi hade besök från södern, men ser att kockan tickat iväg så ska ta mitt förnuft till fånga och bege mig mot sängen istället. Ni får stå ut med ett bildlöst inlägg idag.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar