7 april 2009

Paus

Jag lovar, jag ska uppdatera här, snart... Det har hänt så mycket roligt jag vill berätta om och fina bilder jag vill visa men just nu är det lite mycket. Jag behöver få varva ner och sluta känna pressen att behöva prestera en massa saker hela tiden och bara vara och känna att det är "good enough" att JAG är "good enough". Ibland lägger jag ribban på tok för högt och ställer helt orimliga krav på mig själv, jag behöver påminna mig om att jag inte är någon superwomen utan bara Mänskliga Sara med begränsningar precis som alla andra. Och just nu är ett sånt tillfälle, bloggen är och ska vara ett rent nöje och inte något som ska kännas som ett jobbigt måste att behöva uppdatera. Så jag släpper alla mina egna krav och känner lugnet.
Det kommer att komma en hel massa nya inlägg om ett tag, men det får bli när lust, ork och inspirationen infinner sig.
Så nu vet ni!

3 kommentarer:

  1. Det är Påsk nu, och vi ska bara vara!!
    Njut av din lilla familj, ät gott, mys, gör vad ni bara vill.

    Jag ska visst börja packa, för sen far vi =)

    Du har så rätt så rätt min fina vän, när vi är tillbaka igen så bara MÅSTE vi träffas på riktigt igen!!

    Kram på er alla!

    SvaraRadera
  2. Kommer osökt att tänka på ett blogginlägg jag minns att jag läste i höstas, skrivet av vår gemensamma kloka bekant fru Sundholm. :) Kanske har du redan läst det? Här finns det hursomhelst: http://sundholms.blogspot.com/2008/08/bye-bye-bloggpaniken.html

    Jag tycker så mycket om att läsa din blogg Sara, och det har inget att göra med hur ofta du uppdaterar den utan med att du så ärligt och generöst delar med dig av dig själv och ditt liv i stort och smått.

    Önskar dig en glad och skön påsk min vän!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du (ni) haft en skön och lugn påsk. Bra att du tänker på dej själv, man måste göra det för att orka. Bättre att lägga vissa saker åt sidan tills man tycker att det är roligt igen. Med andra ord, du gör HELT rätt!
    Kram på dej, Sara! //Elisabeth

    SvaraRadera